Announcement

Publicerat: 18 December 2015 - 18:51
 Heeeeeeei deeeeeeerrr~
 
Idag loggade jag in på SSO en stund och försökte komma på något att göra. Har känt mig ganska nere och halvt deprimerad idag, så visste inte vad jag skulle göra. Men jag kom på att jag inte gjort juluppdragen, så det har jag gjort. Inte helt klart, för brukar inte sova över om jag inte har typ fem klockor.. Det har jag alltså gjort, men jag har också köpt en level till min appaloosa Spacenova, så nu är hon i level 14. Så drygt att levla just nu alltså, och jag vet inte varför... Det är inte så att jag ogillar, det är bara drygt. Är väll inne i nån period eller så.
 
 Nova är i level 14 nu iallafall, och sen dissade jag henne för att springa runt på min island en stund. Bestämde mig för att ta mig till Dinodalen där jag klättrade i berg, failade, och blev hemskickad två gånger. Jaaa, jag är rädd om mina hästar, det var berget som var elakt. :( Sen ville jag hitta på något mer, och det slutade med att jag tog Chipchip till level 3. Jahapp liksom. Men, nu har jag bestämt mig för att anlita min mupp Adalyn till att levla lite då och då åt mig, så det händer något med mina hästar.
 
 

 
 En annan liten nyhet är att jag bestämt mig för att starta en liten tävling i klubben. Vet inte när jag ska starta den, och jag är inte säker på vad den ska gå ut på, men jag vill ha en tävling där man tävlar om star coins. Priset kommer vara 500 eller 1000 star coins, och jag ska köpa det för mina pengar till den som vinner. Hur jag ska köpa det till någon annan tänkte jag lösa på ett litet magiskt sätt, heheh~
 
 Jag ska också fundera ut lite mer på en sak som jag funderat på tidigare, som är detta med Dragon's Quest. En stor tävling för hela klubben som går ut på att klara av ett visst antal utmaningar, och i slutet rädda prinsessan, och därmed vinna en stor summa star coins. Ja, det är inspirerat från Sneaky Big Paradise, men jag vill inte ha SBP i Dragon Tide. Dragon's Quest ska vara något eget, som jag har skapat och som vi i klubben har ensamt. Något som ingen annan klubb har, och något som ska vara roligt och spännande. Några idéer jag har är att när man klarat en utmaning får man en ledtråd eller en "superpower" så att man lättare kan klara nästa utmaning eller något.
 
 Jag ska fundera vidare på allt detta, så får vi se vad som händer. Nu är jag hungrig och ska laga mat, så vi får höras en annan gång.
 
Baiibaii beauties ♥
 

 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: