Pamela Oakpaw ~ Fluffy Unicorn

Publicerat: 19 December 2015 - 02:09
 Hejsan hejsan alla godingar!
 
Nu under kvällen har jag varit inne på mitt konto Pamela Oakpaw som jag har på server Fluffy Unicorn. Det var verkligen länge sedan jag var inne där, så min häst var superledsen. Bestämde mig för att köpa superkur från veterinären, så nu är Amethystangel på bästa humör igen! Det jag gjort idag är dagens tävlingar, uppdragen med den trasiga klockan i Silverglade och lite juluppdrag. Gick upp till level 7 med all den XP jag fick, woohoo!
 
 
 
 När jag var klar med mina uppdrag ville jag inte riktigt lägga ner än, och eftersom jag sedan länge skrivit en lista på alla de hästar jag vill köpa i spelet, så... Ja, ni kan ju gissa. ;) Jag sprang hela vägen från Steve's Gård till Firgrove och köpte den svarta morganen. Jag har väntat så länge på att få köpa en häst till detta kontot, och jag är fortfarande osäker över mitt val. Har liksom inte vant mig vid att Pamela är star rider, så det känns konstigt att jag kan hoppa och springa överallt, och för att inte tala om att ha köpt en ny häst! O.O
 
 
 
 Det slutliga namnet blev Echoshade, som ni ser på bilden ovan, och jag var inte långsam att ringa hem för att testrida min nya familjemedlem. Vi begav oss över Jorvik för att hitta ny utrustning, och lite nya kläder till mig, för jag tyckte verkligen att han skulle få något bättre än startutrustningen. Det blev tema i färgen brun, inte jättematchande, men det får duga sålänge. Behöver spara ihop starcoins igen, då det drog på kontot att köpa häst och utrustning. xD
 
 
 
Till ryttaren Till hästen
Hjälm: Startutrustning
Fort Pinta-jacka: 2220js ~ 17sc || Fort Pinta
Slottshandskar: 1670js ~ 9sc || Silvergladebyn
Budgetbyxor: belöning från uppdrag.
Svarta vårskor: belöning från uppdrag.
Höstträns: - 250js ~ 6sc || Fort Pinta
Fort Pinta-sadel: 470js ~ 9sc || Fort Pinta
Svart Vindschabrak: 5600js ~ 61sc || Silvergladebyn
Gråa benlindor: 70sc || Jorvik City Galleria
 
 
Det blev inte så himla jättesnyggt, eftersom jag hade begränsat med kapital och level, men det funkar. Kommer nog leta upp ett annat träns, annan hjälm och nya skor, men det får vänta tills jag har lite mer att gå på.
 
 
 Kommer nog spela mer på detta kontot i fortsättningen, men just nu ska jag göra Mörmör lite sällis när hon upptäcker Dinodalen, sååå~
Baii baii beauties ♥♥
 

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: