Kontocheckkk~

Publicerat: 09 Januari 2016 - 02:18
Hejhej bloggen!
 
 
Idag har jag kollat igenom alla mina konton jag har på SSO. Började med mitt konto på den amerikanska servern Wind Star, Cadence Rainmountain. Har där nått level 4 med ryttaren, och min starthäst Cinnamonprince är nu level 3. Har inga andra hästar på det kontot, men vem vet vad som händer i framtiden?
 
 Jag gick vidare till Myra Seapaw som finns på engelska servern Unicorn Forest. Känner mig lite fast då jag gjort klart hela gratisverisionen, och funderar på vad jag ska hitta på nu. Levlade lite, så nu är Eveningdancer level 5.
 
 Tredje kontot jag kollade var Hannah Rainbell, som jag varit väldigt oaktiv på. Loggar aldrig in där, och kommer nog inte göra det speciellt mycket, förutom om jag får någon gratiskod och kommer längre fram... Stal tillbaka det kontot från min syrra, då hon lånat min e-post när hon var yngre och inte hade någon egen. Såååå, det kommer nog inte hända så himla mycket med det kontot...
 
 Har inte kollat in mitt konto Adelaide Beelee idag, och kommer nog inte göra det, för det är ganska sent just nu... Dessutom har jag inte så stora planer på det kontot heller, så det kommer nog bli lika bortglömt som Hannah.
 
 
 Vidare till lite roliga nyheter~! Jag har varit inne på Pamela Oakpaw väldigt mycket på senare, då jag vill nå level 16 och komma in i Epona, så jag kan köpa islands. Har siktat in mig lite på den crémefärgade som kom i senaste uppdateringen, och tror att jag har ett namn redo också. Får känna efter när jag väl kommer dit. xD Har iallafall nått lvl 10 med ryttaren, lvl 9 med min startis Amethy och lvl 3 med Echoshade. Samt har jag fått en passande tröja till min outfit, så nu set det till och med bra ut, tihihi~ C:
 
 Efter det hittade jag tillbaka till mitt konto Cadence Sunpie. Hade skickat mail till support för att ta bort henne, men svarade aldrig på att bekräfta, och nu hittar jag inte mailet längre... Plus att jag fått några dagar gratis Star Rider~~ Så jag är fast vid denna gubbe igen, och idag när jag var inne gjorde jag tävlingarna jag har tillgängliga, och gjorde ett uppdrag med Thomas Moorland att lämna lagfarten till Rådsmannen i Silvergladebyn för att läggas tillrätta i säkert förvar. Så nu är gubben i level 5 och hestizen i level 5. Sidenote: har förälskat mig i min starthäst på detta konto... "Skydale" är verkligen ett av de finaste namnen jag vet ♥..♥
 Iallafall - när jag var klar med saker gjorde jag något som är relativt otroligt för att vara jag... Jag bytte hemstall till Fort Pinta, och jag skapade en klubb. På samma dag, samma timme. Slöseri på Star Coins!! Men namnet jag hittade är verkligen ett jag gillar, och jag har redan fäst mig vid det. Mountain Gazelles Kin ♥ Har länge funderat på att skapa en klubb med "gazelle" i namnet, och nu har jag det. Kommer det hända något med detta konto i framtiden, så hoppas jag verkligen på att MGK kommer någonstans.. Inte för långt, men få lite medlemmar iallafall. Jag skulle vekligen älska att dela med mig av detta namnet för det är så vackert ♥
 
 
 Jaaaa, vad ska man säga mer.. Har inte så mycket mer att dela med mig av, så jag får ursäkta för tråkigt textinlägg. Ni får ha det bra tills vi ses igen!
 
Baiibaii beauties ♥♥
 


 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: