Några farväl

Publicerat: 16 Februari 2016 - 17:00
 Idag har jag tagit ett lite jobbigt beslut.. Jag har tagit en sista hopprunda med min häst Firegaze. Marco, som jag kallar honom var en av de första hästarna jag någonsin köpte på Star Stable. Han har varit med i mer än tre år. Vi har varit med om många äventyr, och han har gjort mig glad så många gånger. Men jag har tagit ett beslut nu att han ska få flytta. Han har länge stått på hästön och samlat damm i ett mörkt hörn. Jag känner att han förtjänar ett bättre hem, och det är nu dags för honom att få gå vidare. Tack för dessa tre åren Firegaze, och hoppas du kommer hamna på ett bra ställe. Du kommer alltid finnas kvar i mitt minne, men nu är vår tid tillsammans över. Ha det bra, vart du än hamnar, och lev ett långt, lyckligt liv. Hejdå, trogna Firegaze, a.k.a Marco ♥
 
 
 
 
 Jag säger också hejdå till Wolfspirit.. Ja, nu får han åka vidare han också. Han har också varit med mig i ungefär två och ett halvt år, så det är lite svårt att säga hejdå, även om han stått och samlat damm, och han är den mest omedgörliga hästen jag haft i stallet. En fräck liten unghingst som gör allt för att ställa till det och vara allmänt förjävlig mot allt och alla. Ändå är det svårt att säga hejdå, för jag har haft honom så länge. Jag hoppas han får det bra, för han har ett långt liv framför sig. Farväl älskade "byracka" Wolfspirit, a.k.a Wollfe ♥
 
 
 
 
 Sista hejdå, vad jag hoppas, är min tinker Babyghost. Jag har inte haft honom alls länge, men jag har inte fäst mig vid honom så värst, och jag känner att han skulle få det bättre hon någon som verkligen älskar honom och tar hand om honom... Det är lite svårt att säga hejdå ändå, men han kommer få det bättre hon någon annan. Om jag ens kommer ta mig tid att levla Bebbeh så kommer jag göra det, men sen kommer han hamna på hästön i all framtid och samla damm. Jag kanske inte är så förtjust i ljusa hästar... Eller så är det helvita. Jag har Lightprince, och han är värdlens vackraste, men jag känner inte alls likadant för Babyghost. Därföär är det nu dags för honom att åka vidare, så han kan få det hem han förtjänar och behöver. Farväl söta Babyghost, a.k.a Bebbeh ♥
 
 
 

 
~ ♥ You will remain in my memories ♥ ~



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: