Klubbintervjuer

Publicerat: 10 Januari 2016 - 19:44
 Idag har jag kört igång med intervjuerna för nya klubben. Känns riktigt roligt att det är på gång att starta upp, och imorgon hoppas jag på att vi ska ha nått minst tio. Kommer självklart bjuda in folk som inte tidigare varit med i Dragon Tide, men det kommer bli först när jag är klar med de som står först på kö. Jag är lite spänd faktiskt, för jag har ingen aning om hur det kommer bli. Är också lite rädd att jag kommer bli oaktiv nu när det väl startat upp.. Men jag håller tummarna för att det ska gå på bästa sätt, och jag ska kämpa mig igenom de första dagarna nu. Typiskt att skolan börjar i samma svep också...
 
 
 
 Än är det många kvar att intervjua, men det går framåt, sakta men säkert, och snart kommer klubben komma igång och bli mysigare än någonsin! ♥
 


 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: