Ny design!

Publicerat: 26 December 2015 - 04:56
 Hallo hallo alla småskitar!

Inatt har jag suttit och pillat med bloggen, och som ni kanske ser så har det ändrats en del. Bland annat har jag flyttat på rutorna "Mina konton" och "mina hästar" högre upp, samt lagt till "senaste nytt!" och "dragon tide". Det har också dykt upp en ny header, samt så är rutorna på bloggen inte längre runda, utan fyrkantiga. Såhär kommer jag behålla det ett tag, och sen kanske det blir ett nytt tema till sommaren. Lite mer grönt och ljust, så man får en somrig känsla när man går in på min blogg.

 Så nu är alltså klockan snart fem på natten, och jag ska upp vid typ elva, vilket är sex timmar kvar. Tjohoo! Tagga att man är trött imorgon dåeeh. Jappjapp, annandagsfika hon farmor var det, och det ska bli myspys tycker jag. ♥


 Men nu är det väll slut på kommentarer från mig, så nu säger jag godnatt, så ses vi!
Baiibaii beauties ♥






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: