Myra Seapaw

Publicerat: 20 Januari 2016 - 01:09
HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄJ
 
 
Idag upptäckte jag ett trevligt litet mail i min inkorg~ Jag fick nämligen hela två veckor gratis Star Rider-tid till mitt konto på den engelska servern Unicorn Forest. Sååå, nu ikväll har jag ridit runt på Eveningdancer, aka Yoghurt, aka Yoggi och gjort lite uppdrag, samt lite tävlingar. Ett roligt uppdrag jag gjorde var bland annat med Thomas Moorland. Jag fick köpa min heezt! :D Lilla Yoggi är äntligen miiiiin!
 
 
 Jag gjorde också lite dagliga tävlingar, så nu är Yoggi level 6, och Myra är level 5.
 
 
 Kommer nog vara inne en del på detta kontot, för att utnyttja SR-tiden. Vet inte om jag kommer posta så mycket bilder, eller skriva här på bloggen om allt jag gör, men jag ska försöka uppdatera i helgen. Då kommer jag nog också sätta mig en stund med Pamela, för jag börjar ju närma mig nu :D Behöver göra dagliga i Jorvik, hmmhmm....
 
 Ajja, det var allt från mig!
 
Baiibaii beauties! ♥
 


 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: