Fluffy Unicorn x Unicorn Forest

Publicerat: 22 December 2015 - 00:58
 Hej och hallå på er!
 
Idag har jag varit inne lite på server 3 och gjort uppdrag, samt tävlingar. Pamela Oakpaw var det alltså. Fick min hezt Amethystangel till level 7, och gjorde klart uppdragen med klockan i SGB, samt låste upp Baronessan's galoppbana. Går framåt på det kontot, och jag gillar verkligen att ha något att göra när jag är inne!
 
 Imorgon kommer jag kunna fortsätta med uppdrag på Vingården, samt ska jag nog göra uppdragen med Penny och Polly. Ska dock vänta med att köpa ponny, eftersom jag nyss köpte min morgan. Vet vilken jag vill ha, och vad den ska heta, men ändå, vill inte ha för tajt liksom. Vilken jag tänkt välja? Jag har kollat på den grå som finns på Jarlassons, samt den "röda" i Valedale. Grå blir ju svår att få tag i, då jag inte låst upp skördebygden än, så det får väll bli den rödgrå, eller så kan jag tänka mig den mörkbruna med vit man i Fort Pinta. Vi får se, vi får se...
 
 

 
 
~ Soon enough, we'll reach our goals together ~
 
 
 
 

 
 Efter det loggade jag in på mitt konto på den engelska servern Unicorn Forest, Myra Seapaw. Eveningdancer var typ superledsen, för jag har inte varit inne där på så länge. Han fick massor med hö, kram och gos för att bli på lite bättre humör, och sen har vi gjort uppdrag i Moorland tillsammans. Bland annat huvuduppdragen som är i början att man hjälper Tomas Moorland att få mer tid att hitta sina dokument för att han äger marken. Försöker dock ta det lite lugnt på detta konto, eftersom jag bara är gratisspelare. xD Och ja, jag spelar med engelskt språk på den engelska servern. c:
 
 
• Mission: Lights out! - Completed, Success!
 
 
 
 
 
 
 
 Roligaste idag var nog ändå att gå upp i level! Lite synd dock att det bara är ett level kvar att spela gratis nu, så får se till att vara långsam med uppdragen som är kvar, vara rädd om tiden liksom. Kanske blir det SR till detta konto så småningom? Gillar typ Myra, och känner att Eveningdancer är en väldigt trevlig pålle att rida runt på. Vi får se vad som händer i framtiden, skulle nog vara roligt att vara online lite mer på denna servern ♥
 
 Har också stoppat in fyra sc koder till kontot, eftersom det tidigare stod noll i kassan. Koderna är "joy", "love", "peace" och "togetherness". De är värda 25sc vardera, och alltså får man 100sc om man löser in alla. Inte mycket, men det är en liten julklapp från Star Stable's "högkvarter". (Julkalendern, lucka 19)
 
 
Det är väll inte mycket mer jag har att säga idag, kanske loggar in på Elin Rainbell och gör lite tävlingar, men inte säkert. Ska nog lägga mig ganska snart, eftersom det är sent och så. Vi får höras en annan gång!
 Baiibaii beauties ♥♥
 

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: