Lite i dagens uppdatering

Publicerat: 13 Januari 2016 - 23:31
 Hallojdeeeer!
 
Idag tänkte jag skriva lite om vad jag tyckte om dagens uppdatering. För det första tog det enormt lång tid, vilket inte var något av det bästa denna veckan.. Men - vi fick en frisör till Gallerian, vilket nog är något som många velat ha. Mina tankar är att jag vill ha mer saker till gallerian överhuvudtaget. En frisör, en sminkös, ännu en butik med hästgrejjer, kanske en "mumsbutik" där de enbart säljer hästgodis, som morötter och päron.
 
 
 Sen kom det också lite miniuppdrag där man skulle leta "sista-minuten" julklappar. Första var hos Mrs. Holdsworth i Moorland, och från henne fick man två apelsiner. Lite roligt med sånna uppdrag där man inte vet exakt plats, men man får reda på det ungefärliga området. Speciellt bra var det att det dök upp en text med varmt och kallt. Stor tummen upp till dessa uppdrag Star Stable!
 Marley hade också presentletaruppdrag, och från det fick man denna underbart vackra filt som är på bilden nedan. ÄÄÄÄLLLSSSKKKAAARR~ ♥♥ Ni som känner mig borde kanske förstå varför, haha! xD
 
 
 En annan sak i dagens uppdatering var en snubbe med julgröt som man fick önskningar av. Och de slog in! xD Tre saker fick man, vilket var en lyckostjärna, ett godhetens hjärta och en julplundringsklänning. Det var faktiskt inte alls dumt, eftersom hjärtat och stjärnan är värda 200js vardera, samt så var klänningen inte alls dum. Inge vidare status på den, men den går nog absolut att sätta ihop till någon snygg outfit. Jag själv bär inte klänningar så ofta, men jag tror absolut att andra kommer hitta lycka i den!
 
 
 

 
 Något annat jag har lite lust att berätta är att jag gjorde några av dagens tävlingar, och fick lite trevliga resultat! Femte bästa på en del tävlingar med en level 10 häst, samt så gick Emeraldkiss upp i level 11~
 
 
 
 
 Kort sagt så var dagens uppdatering helt okej, och jag ser fram emot en vecka med julplundring och fler delar till den orangea utrustninge som jag hoppas vi kommer få med dessa miniuppdrag!~
 Med det sagt....
 
Baiibaii beauties! <33
 


 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: