Upplöst klubben...

Publicerat: 10 Februari 2016 - 10:00
 Jag kanske borde berätta lite som hänt under veckan och förra veckan... Massive Lizards är upplöst. Upplöst, bortglömd och avbruten. Jag har gått med i Sky Rangers nu. En klubb som min kära vän Claire Pinktree äger. Vi har varit vänner sedan åtminstone ett år tillbaka. Hon var medlem i min gamla klubb Silversong Nightingales, eller om det inte till och med var ännu tidigare. Det är minst ett år sedan, och vi har gått lite fram och tillbaka, men vänskapen finns där, och jag hoppas vi kommer fortsätta hålla kontakten ett bra tag framöver.
 
 Alltså är jag inte längre ägare över en klubb, utan endast delägare. Har fixat klubbens instagram, @skyrangersss, och ska snart sätta mig med att skapa en hemsida. Funderar på om man skulle kunna hitta något annat än weebly... Ska leta runt lite, så vi får se vad det blir.
 Nu vet ni iallafall, och jag måste säga att jag inte känner mig så himla nedstämd för mitt val. Eftersom Claire inte har tillgång till sin dator på ett tag är det lite som att vara klubblös, fast ändå inte. Gillar namnet också, och jag tror jag kommer kunna känna mig hemma med det så småningom. Har försökt tänka lite på klubboutfit också, för det skulle ju vara roligt att ha. ♥
 
 
 Mer information har jag nog inte kvar att dela med mig av just nu. Avslutar med lite bilder jag tagit i veckan ♥♥
 

 
Hopptränade Chipchip lite smått. Level 4 nu!
 
 
 America är helt färdiglevlad också! Köpte sista leveln dock, tihihi~
 
 
Denna outfiten passade Ravv bara så helt underbart bra ♥
 
 
Hawkchaser fick också lite träning igår. Var inte så peppad på Gyllenbladsskogen, men resten gick finfint!
 
 
Nyaste hästen Royalspark! ♥♥ En sånhär skönhet får man leta länge efter ♥
 

 
~ ♥ Baii Baii ♥ ~
Julia E
2016-02-10 @ 18:47:58

R.I.P DT för alltid? D:

Svar: R.I.P Dragon Tide...
dragontides.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: